پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 1173832
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
تصاویر/حضور طلاب موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه در تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

حوزه/ امام جمعه شهرستان ساوه گفت: بعد از ۹ماه طوفان الاقصی محور مقاومت به شبکه مقاومت تبدیل شده و در تمام جهان نفوذ کرده به طوری که در آمریکا پرچم کفر را به زیر افکنده و پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، تجمع مردمی محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ساوه و جمعی از مسئولین، طلاب و دانش آموختگان موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) در میدان امام شهرستان ساوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه در این تجمع ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه، اظهار داشت: پیام تجمع امروز این است که حاضران در تجمع پشتیبان انقلاب هستند، در آموزه‌های دینی ما آنها که پشتیبان دین بوده‌اند از آدم(ع) تا پیامبر اکرم(ص) و تا زمان حضرت مهدی(عج) آخر الامر، عاقبتشان ختم به شهادت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام تمام شهدا، شهدای انقلاب، مدافع حرم و شهدای خدمت این است که آنان به رضوان الهی رسیده‌اند و کرامت الهی پاداش این شهیدان است.

حجت الاسلام رحیمی، با اشاره به اینکه محور مقاومت به شبکه مقاومت تبدیل شده است، تصریح کرد: بعد از ۹ ماه طوفان الاقصی محور مقاومت به شبکه مقاومتی که شامل حماس، حزب الله لبنان، انصار الله یمن و نیروهای حشد الشعبی عراق و نیروهای مقاومت دولت سوریه می‌باشد تبدیل شده و مقاومت در تمام جهان نفوذ کرده به طوری که در آمریکا پرچم کفر را به زیر افکنده و پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: وعده صادق ما توسط سپاه پاسداران عملی خواهد شد تا از فتح قریب به سمت فتح مطلق حرکت نماید و با تحقق فتح مطلق، اسرائیل و حیفا را با خاک یکسان کنند.

حجت الاسلام رحیمی، با بیان برکات شهادت اسماعیل هنیه، ابراز کرد: شهادت فرماندهان برکاتی دارد، همچون انسجام جبهه مقاومت، منفور شدن بیشتر رژیم صهیونیستی در افکار عمومی و تضعیف نگاه مماشات با آمریکا به بهانه مذاکره و برجام که بعضی از سیاستمداران خواهند فهمید مدارا با دشمنان معنی ندارد.

وی در پاسخ به اظهارات برخی از افراد در فضای مجازی، یادآور شد: زمانی که تفنگ‌ها بر زمین گذاشته شود و دست‌ها به نشانه تسلیم بالا رود آبرویی باقی نخواهند ماند، ملت ایران تابع امام حسین(ع) و ادب آموخته مکتب امام زین امام العابدین(ع) است و با شعار هیهات منا الذله زیر بار ذلت نمی‌رود و زیر بار ذلت نرفتن آبروست، این آبرو را امام خمینی(ره) به ملت ایران داده و آبروی امروز حزب الله لبنان و نیروهای حشدالشعبی عراق و انصار الله یمن و ملت مقتدر ایران است که در برابر ظلم و کفر ایستاده‌اند و اسرائیل را موشک باران می‌کنند و همچنین اسرائیل از پاسخ نظامی فرار می‌کند و به کارهای بزدلانه دست می‌زند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha